ceRah menDung or keLabu...

>> Thursday, October 30, 2008

back to the school..hehehehe...intro yg mbestkan..nape best?maybe kesan result lepas..ade sdikit bunga2an..mcm bunga2 cinta..hihihihi...so sem ni sasaran mest tepat..ala2 pnembak tepat..hua2...

omBak telah mmalukan aku depan adLi..boleh die ckp aku nk cite yg type die 23 SG.. kakakaka...so adLi telah mganggap akula kepala segala kepala...bukan ape..citer2 yg die bagi xpenah aku tgk..ker aku yg x folow citer2 nie..hihihihi...okla dr xde citer mati kebosanan kite kt uma tuh... :p nasib si aboL xde kalo x mau lagi gamat..siap dpt tazkirah free lagii nnti..tp aku tau adLi tuh pasti cerita punye...aku jumpe anak ikan pon die kecoh kt si aBoL..hahahaha..tp adLi mmg baik sbb smpai mati die xkan tunjuk anak ikan aku kt aBoL sbb die tau mamat ni jenis cari smpi jumpa..hahahaha...tq2...

aku dpt rasekan sem ni penuh keceriaan n kegumbiraan...dkelilingi kwn2 yg mbestkan lagi idop..arap2 kite smua grad same2..hihihihih...

dah2 yg lain2 tu..jgn nk sik blog jerr aku dah lapo giler nihh.....

3 comments:

kalamOmbak November 2, 2008 at 6:02 PM  
This comment has been removed by the author.
kalamOmbak November 15, 2008 at 5:28 PM  

Bila nak update ni?. dah bersawang dah ar... makhluk alus bukan setakat dah bertandang, dah siap buat blog sendirik kat dalm blog ko ar...

Hazhari Ismail December 26, 2008 at 2:53 AM  

lalala~

About This Blog

About This Blog

  © Blogger template Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP